الاهلي الان

Sunday, October 14, 2012

تعليقات المصريين على تويتر و الفيس بوك بعد قفزة فيليكس

بعد قفزة فيليكس
 
البرادعي : قفزة فيليكس في الجو قبل الدستور هو استمرار لضياع الثورة .
ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻤﻨﻌﻢ ﺍﻟﺸﺤﺎﺕ : النط أصلاً ﺣﺮﺍﻡ
ﺣﻤﺪﻳﻦ ﺻﺒﺎﺣﻲ : أﻃﺎﻟﺐ ﺑإﻋﺎﺩﺓ القفزه و لو اعيدت انا الي هفوز.
ﺍﻟﺜﻮﺍﺭ : إزاي يقفز فيليكس قبل حق الشهيد ؟!
ﺍلإﺧﻮﺍﻥ : إﺣﻨﺎ أﻭﻝ ﻣﻦ دعى للقفزه
أحمد شفيق : ايه !
أبو إسماعيل : أنا سعيد إنك قفزت القفزه دي
المعلم صبري : أنا أول واحد وقفت جنبه وعلمته القفز
عمرو مصطفي : النطه دي فوتوشوب
عدلي القيعي : أنا هجيب الواد ده الأهلي
حماده هلال : فيليس صاحب النطه نط حته نطه من الفضاء.مرسي: اهلي و عشيرتي انا هنط من غير مظله.
شومان: يعنى ايه فيلكس يقفز القفزة دى
يعنى امك تقفز من غير جلابية ...امى انا ؟....اه امك انتا ياروح

سألوا فيلكس ايه اللى كان بيحمسك فى تدريبات القفز ؟

قال بعد ما شوفت الاخوان وقفزهم على الثورة المصرية وركُوبها عرفت ان مفيش حاجة مستحيلة

الاخوان - احنا اللي حمينا فليكس من الضغط الجوي

مبارك : ياراجل انت فاكر ان هو فيليكس اللى نط كبر مخك
  
فيليكس ... واحد خمنا 
 
من قبره - إسحق نيوتن يؤكد النطه دي فوتو شوب
 
 
 

No comments:

Engageya

موقع و دليل موجز مصر